ממסורב משכנתא לבעל נכס

חולמים על בית משלכם אבל הבנק אומר לכם לא? אנחנו נעזור לכם להגשים את החלום!

החברה שלנו פועלת בתחום הייעוץ למשכנתאות וממוקדת בפתרון בעיות. אנו מתמחים בקבלת משכנתאות לטובת רכישת בית, וכמו כן במחזור משכנתא על נכס קיים, כאשר ליבת השירות שלנו היא עבודה עם מסורבי משכנתאות.

סורבתם בבנק? אנו נעמוד עבורכם מול הבנקים ונעזור לכם להשיג את כל האישורים שאתם צריכים מהבנק לטובת משכנתא. הפתרון שלנו הינו מול הבנק בלבד ואין מדובר פה על מימון חוץ בנקאי.

איך זה עובד?

התהליך פשוט מאוד ומתחיל בראיון טלפוני מהיר עם נציג שלנו שמטרתו לבחון האם יש הגיון בבקשה והאם אפשר לעזור. נשאל אתכם מספר שאלות על מנת לבדוק דברים כגון: האם יש לכם הון עצמי, האם כבר פניתם בעבר לבנק, מה מצבכם הכלכלי וכדומה, הכנסות, עבר בנקאי וסיבת הסירוב של הבנק.

אלו פרטים שחשוב לנו לדעת מראש מכיוון שבסופו של דבר, בעזרת התשובות שלכם, אנו נדע האם אנו יכולים לסייע לכם וכיצד. כבר בסיום השיחה אנו נדע להגיד לכם האם ניתן להתקדם לפגישה ואילו מסמכים אנו צריכים מכם לפגישה.

בשלב הזה אנו נקבע פגישה מסודרת בה נסביר לכם בפרטי פרטים על כל התהליך שתצטרכו לעבור איתנו על מנת לקבל את האישור הסופי מהבנק, על הפתרון וכיצד הוא יראה. אנו נעבור אתכם על כל המסמכים שאתם תצטרכו לספק לנו, כולל ייפוי כוח בכדי שנוכל לייצג אתכם מול הבנקים, ובסוף הפגישה ניתן לכם הצעת מחיר.

הצעת המחיר מותאמת ליעד שלכם, כלומר, אם ביקשתם אישור למשכנתא של 1 מיליון, ואנו משיגים אישור ל 900,000 – לא תשלמו עבור השירות. לאחר שתאשרו את ההצעה ותחתמו על הסכם אנו נפנה לבנקים ונתחיל לעבוד על אישור המשכנתא.

ההכרות שלנו עם המערכת הבנקאית ועם כללי הרגולציה המאוד מורכבת של הבנקים, מאפשרת לנו לבנות את הבקשה באופן שממקסם את הסיכוי שהיא תאושר.

אנחנו יודעים איך לשכנע את הבנקים שאתם לקוחות בטוחים עבורם ושניתן לאשר לכם משכנתא.

כמה זמן זה לוקח?

העובדה שסורבתם לא אומרת שתידרשו להמתנה ארוכה.

מהרגע שיש בידנו את כל המסמכים הדרושים מכם, התהליך עצמו לוקח בין 5-10 ימי עסקים. אומנם אנו עובדים מול כל הבנקים בארץ, אבל כבר בראיון הטלפוני אתכם אנו נדע לאיזה בנק כדי לפנות על מנת לתת לכם את ההצעה הכי טובה.

עוד חשוב לציין שהתשלום מתבצע רק לאחר אישור והינו רק על הצלחה ולא על העבודה עצמה. מה זה אומר? שאם הבנק לא אישר לכם את המשכנתא – אתם לא תצטרכו לשלם לנו.

עם ותק של מעל לחמש שנים בתחום ועם סיכויי הצלחה קרובים ל-100%, אין לנו ספק שבזכותנו גם אתם תקבלו את המשכנתא שהכי מתאימה לכם.

לחצו כאן לצפייה בחלק מהמלצות מלקוחות שעמם עבדנו

צרו קשר עם צוות היועצים של סמארט קרדיט: